back to school.

today was my first day of my 2nd semester. i think this semester is gonna be really good although im already dreading the exam this summer.
we got to see our film schedule today. and it looks great. here are some of the movies im really looking forward to seeing this spring:

vivre sa vie
ladri di biciclette

tokyo story
city lights
rebel without a cause
weekend
manhattan murder mystery
les 400 coups
lola rent
á bout de souffle

some of them i've seen before, but in my opinion you cant watch a good movie too many times.

<3

6 kommentarer:

Sofie sagde ...

du er sej hvis du kan holde dig vågen til 8½. jeg kunne ikke, måske prøvede jeg heller ikke hårdt nok.

cloé. sagde ...

jeg tror ret meget det kommer an på ens humør når det gælder den film. men hvis jeg skal se den på en dårlig dag er den i det mindste ret flot. men hvis vi skal se 234723878394 kedelige stumfilm lige inden falder jeg sikkert i søvn. :)

Anonym sagde ...

Jeg synes også 8½ var rimelig svær. Se hellere La Strada. Den er virkelig god! og mere tilgængelig..hæhæ..

KH

cloé. sagde ...

altså ja den er ikke let, men den er nu flot. men nu viser de den jo i forbindelse med mit studie så jeg skal jo se den uanset hvad.

hannah sagde ...

ha! manhattan murder story is the most hilarious movie!

cloé. sagde ...

pamplemousse: well, then im looking even more forward to seeing it. :)