a new dress.................

i love 2nd hand shopping.

6 kommentarer:

Roxanne sagde ...

Hvilke genbrugsbutikker køber du tøj i?
Den er rigtig flot!

J sagde ...

hvor gør du dig, de gode køb?

Aliliisa sagde ...

oh that dress is lovely :)

cloé. sagde ...

roxanne og julie: den der kjole har jeg købt i en butik jeg lige har lært at kende. den ligger på vesterbrogade lige der hvor vesterbrogade deler sig og bliver til frederiksberg allé. jeg kan ikke huske navnet på den. men den er ret stor og har en hel masse kjoler.

aliliisa: thank you!

J sagde ...

ah. den tror jeg faktisk godt jeg kender. eller jeg mener jeg gik forbi en dag, hvor den desværre var lukket.

kjolen er så fin :)

cloé. sagde ...

de har også et lille lokale ved siden af fyldt med sko som også er ret godt.
og tak. :)