SUNDAY SUNDAY::::::::

yesterday i went out for coffee with ida and i ended up buying this dress. i've been thinking about buying it for a couple of months now - and i dont regret it! it's gonna be a great dress this summer. im sure i'll see a lot of girls wearing it too, but i'll just have to close my eyes whenever a girl walks by me in my dress.

last night i had too much to drink - or at least i hadn't eaten enough to handle alcohol. i ended up saying a lot of silly things to people i dont really know. but that can happen to even the best of us, right?

tonight rasmus & i will make burgers and i will continue writing about royal tenenbaums. i hope you all had i great weekend.

<3

6 kommentarer:

Roxanne sagde ...

den er så flot, har den også. hehe. så vi kommer vist begge to til at gå med lukkede øjne i løbet af sommeren!

J sagde ...

jeg hører du fik dig en snak med michael. hyggeligt!

lillesofie sagde ...

du var sød!!

Katrine sagde ...

overvejer virkelig også at købe den - så må vi bare håbe vi ikke støder ind i hinanden q;

Anonym sagde ...

Det var en hyggelig dag. Må gentages snart..

cloé. sagde ...

roxanne: ja, det tror jeg også. ved slet ikke om jeg tør tage den med på roskilde af frygt for at blive blind.

julie: hæhæ, ja, jeg var vist lidt fuld. håber ikke jeg sagde for mange dumme ting.

sofie: :)

katrine: hæhæ, ellers skal jeg nok lukke øjnene. :)

ida: ja, det var virkelig godt! mere af det og helst med grapejuice i stedet for appelsinjucie så det ikke smager så underligt.