SUNDAY SUNDAY::::::::

yesterday i went out for coffee with ida and i ended up buying this dress. i've been thinking about buying it for a couple of months now - and i dont regret it! it's gonna be a great dress this summer. im sure i'll see a lot of girls wearing it too, but i'll just have to close my eyes whenever a girl walks by me in my dress.

last night i had too much to drink - or at least i hadn't eaten enough to handle alcohol. i ended up saying a lot of silly things to people i dont really know. but that can happen to even the best of us, right?

tonight rasmus & i will make burgers and i will continue writing about royal tenenbaums. i hope you all had i great weekend.

<3

6 kommentarer:

Roxanne sagde ...

den er så flot, har den også. hehe. så vi kommer vist begge to til at gå med lukkede øjne i løbet af sommeren!

Julie sagde ...

jeg hører du fik dig en snak med michael. hyggeligt!

lillesofie sagde ...

du var sød!!

Katrine sagde ...

overvejer virkelig også at købe den - så må vi bare håbe vi ikke støder ind i hinanden q;

Ida sagde ...

Det var en hyggelig dag. Må gentages snart..

c. sagde ...

roxanne: ja, det tror jeg også. ved slet ikke om jeg tør tage den med på roskilde af frygt for at blive blind.

julie: hæhæ, ja, jeg var vist lidt fuld. håber ikke jeg sagde for mange dumme ting.

sofie: :)

katrine: hæhæ, ellers skal jeg nok lukke øjnene. :)

ida: ja, det var virkelig godt! mere af det og helst med grapejuice i stedet for appelsinjucie så det ikke smager så underligt.