jeg er lidt begravet i eksamenslæsning disse dage.
jeg tror dog heldigvis at jeg har fået bikset en nogenlunde fornuftig læseplan sammen. filmhistorie er lidt ved at hænge mig ud af halsen, så jeg glæder mig mere og mere til at få det overstået.
håber ikke jeg dør af nervøsitet når jeg skal op!
i aften holder jeg en lille pause fra det hele og tager til min venindes fødselsdag. det glæder jeg mig til.
jeg tror jeg er den eneste, der virkelig er glad for at det regner så meget for tiden.
så gør det ikke så meget at jeg skal sidde indenfor og læse.
hav nu en god weekend<3

7 kommentarer:

J sagde ...

men tænk nu hvis solen skinnede, så kunne man sidde udenfor med picnic kurv og læse. det ville jeg nu under alle omstændigheder foretrække.

cloé. sagde ...

jeg har alle mine noter på computeren og man kan ikke se noget på skærmen når solen skinner. ret irriterende. jeg prøvede i sidste uge.

J sagde ...

det er selvfølgelig rigtigt. det duer kun når man skal læse i bøger.

cloé. sagde ...

desuden kan jeg ikke rigtig koncentrere mig når jeg er ude i solen. så får jeg altid mere lyst til enten at sove i solen eller drikke drinks med mine venner. hæhæ.

Cecilie Askov sagde ...

Hvad er det nu siden hedder hvor du finder alle sophia billederne? :)
Held og lykke med eksamnerne!!
knus

Cecilie Askov sagde ...

Hvad er det nu siden hedder hvor du finder alle sophia billederne? :)
Held og lykke med eksamnerne!!
knus

cloé. sagde ...

cecilie askov: there you go - http://www.jadoresofia.com/