HÅRHAIRCHEVEUX;;;;;;;

ligesom mange andre er jeg i gang med at få langtlangt hår. jeg har ikke haft rigtig langt hår siden jeg gik i 8. klasse, og siden da har jeg stort set kun haft en eller anden form for pagehår. derfor er idéen om langt flot hår noget jeg har været ret besat af lige siden jeg besluttede mig for at få langt hår. jeg elsker at se billeder af piger med langt hår og jeg sukker mindst en gang om ugen over hvor langsomt mit hår vokser. men igår faldt jeg over nogle billeder af mit hår for 6 mdr. siden og jeg kan se at mit hår faktisk vokser ok hurtigt. det gælder bare om at være lidt tålmodig - i guess. jeg glæder mig til om 6. mdr!

billeder fra her, her, her, her & her.

2 kommentarer:

Elisa Stubgaard Franck sagde ...

kodeordet her må være "besat"!

cloé. sagde ...

det var endnu værre for at par mdr. siden. hæhæ!