PARIS DAG 4;::::;;;;;;

dessert gif - klik all sizes for at se den.

dag 4 i paris brugte vi stort set kun på marché aux puces de paris st-ouen. det er et kæmpe loppemarked hvor man kan få alt hvad hjertet begærer. først kommer man igennem en stor del fyldt med tacky ting. hvis du leder efter en grim bob marley t-shirt er du kommet til det rette sted. men bagefter kommer til en masse flotte antikboder med tøj og alle mulige andre fine ting.

til aller sidst kommer man til de mest fantastiske boder fyldt med vintage chanel, louis vuitton og ysl ting. jeg var ved at dø da jeg så det hele - så jeg glemte helt at tage billeder af det. i was in heaven! men det var meeeeeeega dyrt selvfølgelig. så ingen gode køb til mig.
man kan også få rigtig god mad på det loppemarked. rasmus fik boeuf bourguignon og jeg fik en lækker salat.

sidst på eftermiddagen tog vi tilbage til vores hostel for at chillaxe lidt. om aftenen gik vi en lang tur og fandt et godt sted at spise hvor rasmus fik confit de carnard og jeg fik noget kød med pommefritter. not bad med fritter på restauant! til dessert fik rasmus profiteroles og jeg fik en lækker crème brulée. endnu en god dag i paris til mig!

flere billeder på min flickr.

3 kommentarer:

Anne sagde ...

Hej Cloé,

Nu må jeg hellere tilkendegive, at jeg har læst din blog i smug ganske længe. Dog har jeg nu meldt mig som en follower, og så er det vel mere legalt at cyberstalke, ikke?

Men ville bare lige sige, at din blog er rigtig hyggelig og inspirerende, og at jeg virkelig synes, at du ser så pæn og fin ud. Rigtig slank og fin med det lange hår. :)

Det var bare det, jeg lige ville sige!

Sig til hvis du nogensinde vender forbi London igen, så giver jeg et glas rødvin.

Knus Anne

cloé. sagde ...

hej anne!

tak for din søde kommentar!! den gjorde lige min dag en smule bedre! jeg er glad for at du kan lide min blog. jeg har faktisk ret meget lyst til snart at komme til london. jeg har ikke været der i tre år. men nu må vi se hvor travlt jeg får på studiet.

hvad laver du egentlig i london for tiden?

Anne sagde ...

Orv, det er længe siden! Du er altid velkommen til at crashe her, hvis du har lyst. Her er god plads, og jeg har en semi-behagelig dobbelt luftmadras, heh!

Jeg arbejder for TV3 herovre, jeg startede som produktionsassistent i december sidste år men starter som promo producer næste uge, spændende! Så hvis du ser en promo på TV3 eller TV3 Puls, så er der en god chance for, at jeg har produceret den. Det er rigtig skægt, jeg ser en masse film og tv-programmer og skal så klippe dem sammen til en lille 30 sekunders promo og vælge grafik og musik og den slags. Sjovt!

Hvad synes du om studiet? Jeg savner altså Colorbar lidt indimellem.