what's that american saying... about shoes... and feet?

i går var jeg inde og se inglourious basterds - og til min store overraskelse kunne jeg rent faktisk lide den!
jeg er generelt virkelig ikke fan af tarantino. & jeg har oven i købet tvunget mig selv til at se stort set alle hans film i håb om at forstå hvorfor alle kan lide ham. men jeg synes virkelig han er sluppet godt afsted med denne film. hans filmreferencer er ikke selvsmagende, hans brug af vold passer ind i filmens handling og er næsten ikke overdreven og jeg er ret tilfreds med hans valg af skuespillere. med undtagelse af brad pitt, hvis rolle var totalt ligegyldig og meeeeega irriterende. jeg er generelt en sucker for at blive underholdt, og det blev jeg. soundtracket var også helt fint - især bowie med cat people.
rasmus derimod kunne ikke udstå filmen, så måske er det mig, der tager helt fejl. og jeg bliver nok aldrig udpræget tarantino-fan. men jeg kunne nu godt tænke mig at se inglourious basterds igen.

godnat!

Ingen kommentarer: