jeg kom hjem fra en rigtig dejlig ferie søndag nat og blev kastet ud i en mega hård uge på studiet mandag morgen. vi har intensiv film-uge, hvor vi skal filme en meget kort film for at lære alt udstyret og alle programmerne at kende. det er mega svært! jeg har slet ikke tålmodighed nok til den slags. i går var jeg på kua indtil klokken 18:30. jeg er vant til at være der 3 timer om dagen.
det er lidt sjovere at være i gang med redigeringen af filmen, som vi kom i gang med i dag.

jeg må lige samle lidt energi til at få billeder ind på min computer. men ja. det eneste jeg har haft energi til i dag har været serier, te og min gamle ven morrisey.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er det bare mig, eller er der ikk en vis lighed mellem morreisey og ham her roden fra filmen Charlie Bartlett, som btw. er en god film der er værd at tjekke ud:) http://christybharath.files.wordpress.com/2009/04/charlie2_.jpg

cloé. sagde ...

anonym: de har ret meget samme hage kørende i hvert fald. jeg har aldrig hørt om den før, det ville være spændende at finde frem til den.