onsdag.

min cardigan kom dødhurtigt! & den er ligeså god at have på som jeg havde håbet på. i dag har rasmus fødselsdag, så jeg skal lige ind til byen og købe lidt fødselsdags-dessert til i aften og en housewarming gave til min veninde, som holder fest på fredag.

vi er i gang med en fakta-produktion på mit studie i denne uge, så senere på eftermiddagen skal jeg ud og filme på kunstakademiet. det bliver ret spændende at se om vi kan huske noget som helst om at lave film.

mmhm, solen skinner! hav en god dag!

3 kommentarer:

R sagde ...

Ih, de er nu altså ret fine, de der Play cardigans. Og hvis kvaliteten er god er det jo en investering

cloé. sagde ...

rikke: jeg synes i hvert fald de er alle pengene værd. :)

Signe sagde ...

jeg troede lige först, at du producerede en reklame for fakta. det havde väret ret fedt:)