all this sunshine's making me dizzy.

jeg fik en ny taske med posten i går! den er dødgod med plads til min computer og det hele. min su rækker ikke til alle mulige fjollede dyre tasker, og selv hvis den gjorde tror jeg heller, at jeg ville ud og rejse eller noget i den stil. så denne her taske passer lige til mig. yay!

i går var jeg inde og se clash of the titans. den var meeega cheesy og ikke helt så awesome som traileren lagde op til. men med sådan en syg trailer kan man næsten kun blive skuffet.

i aften skal jeg til fest på universitet. lige nu ser jeg lost og chillaxer.

hejhej!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

den ser fake ud!

Lykke sagde ...

Hvor har du købt tasken? Bummer med Clash og the titans :/

Anonym sagde ...

Den er pænere end Alexa Tasken!

Maria sagde ...

Nøj, den er fin. Hvor er den fra? :)

Anonym sagde ...

Finfin... Er det den fra queenswardrobe, eller hvor har du fundet den???

cloé. sagde ...

anonym: wow, det er nok ikke så overraskende når den er det. dude, seriously.

lykke, maria & anonym: den er fra modekungen.se :)

ida: jeg er i hvert fald glad for den. :)