fantastic mr. fox.

jeg har glædet mig til at se fantastic mr. fox i ret lang tid. så for at fejre, at min første mundtlige eksamen var overstået i går tog jeg ind og se andersons nye film. og jeg blev ikke skuffet. den er virkelig fin!
wes anderson har virkelig en fornemmelse for fine universer, sjove replikker og gode soundtracks! og jeg må sige at jeg for engangs skyld ikke fandt clooney mega irriterende. jeg håber lidt at wes anderson vil bruge clooney i nogle af hans andre film, for anderson kan virkelig få det bedste frem i sine skuespillere.

4 kommentarer:

Anne sagde ...

Er den stadig i biograferne i Danmark? Den er vildt sjov, elsker Jarvis Cockers "Petey's Song". Den er mega LOL!

cloé. sagde ...

den er først lige kommet i biografen nu! det er helt vildt at der skulle gå så lang tid.
men ja, den er virkelig sjov, og det var ret sjovt med jarvis. hæhæ :)

Nadja Madsen sagde ...

den er simpelthen så sød den film!

cloé. sagde ...

nadja: ja, virkelig! wes anderson kan det der med film