jeg læser igen til eksamen og har 1000 ting at tænke på - hvis der er nogen, der kan skaffe mig et nyt sted at bo til august så sig endelig til - så har jeg i hvert fald én ting mindre at tænke på!

jeg har prøvet at lave nyt layout, men jeg er en tumpe til html, så det gik slet ikke - igen hvis nogen kan hjælpe med at få layouts til ikke at skære billeder midt over, så endelig til! - nevermind, jeg fandt ud af det!

lige nu chiller jeg med dyrup(min kat), og glæder mig til der kommer sagen genåbnet. tak til DR2!

ps. jeg har brug for en masse gode overspringshandlinger under min eksamenslæsning, så bare spam min formspring.me hvis du også keder dig.

4 kommentarer:

Anne Sofie sagde ...

jeg er forelsket i dit nye layout! hvor er det flot og fint og sommerligt.

cloé. sagde ...

mange tak! jeg er glad for at jeg endte med at finde rundt i alt det html-halløj.

sofie sagde ...

det er mega flot

cloé. sagde ...

sofie: tak!!