"to me, jazz is noise. insolent noise."

i går genså jeg the talented mr. ripley. og den er simpelthen fantastisk! hvis marie antoinette er filmens svar på en cupcake, så er talented mr. ripley filmens svar på en lækker portion frisk pasta med revet trøffel på toppen. yum! jeg kunne spise hver eneste indstilling i den film! SÅ flot - og tøjet! og den måde den leger med suspense på - jeg blev i hvert fald fanget! næste gang jeg kommer forbi fona eller tp så ryger den altså lige med i kurven. god film!

det her er en af mine yndlings scener fra filmen. jeg har hørt denne sang en million gange de sidste par dage - både den originale udgave, ripley's udgave og det der remix de spiller en hel masse i radioen.

nu vil jeg i bad! hav en god mandag!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jah! ELSKER den film! Og sangen - har også spillet den helt vildt på det sidste :) Jude Law er ultimativ i den film. Nam!

cloé. sagde ...

det er virkelig en af de bedste roller jude law har spillet. den passer perfekt til ham! og matt damon er også ret genial i denne film!