film jeg altid kan se::

jeg er blevet spurgt om ikke jeg ville skrive lidt mere om film. jeg har ikke internettets dybeste tanker om film, så i slipper for en masse fjollede analyser og den slags, som jeg alligevel skal kæmpe med på studiet.
men jeg tænkte, at jeg ville lave en liste over film jeg altid kan se, også flere gange i træk-agtig. jeg har ikke en enkelt yndlingsfilm - der er simpelthen for mange gode film til, at jeg kan vælge. det er ikke en fast/prioriteret liste eller noget og der er en milliard andre film jeg også elsker, men dem skal jeg bare være i et bestemt humør for at se, og måske skal der gå flere år mellem at jeg ser dem. men dem på listen kan jeg se ret ofte. - jeg har f.eks. allerede set inception 2 gange i biografen, og hvis det ikke var fordi jeg ville føle mig som en kæmpe freak, så tog jeg glædeligt ind og så den igen i aften.

anyway, det er i hvert fald lidt om film.

4 kommentarer:

sofie sagde ...

Gode valg!!!

Aida sagde ...

Wuhu jeg blev nummer 100! :)
cool blog, tjek min ud hvis du vil :)

http://violetcherries.blogspot.com/

linda; sagde ...

Der er et par på din liste, som jeg skal have set. God inspiration. Jeg er helt enig med Wes Anderson og Godard. Smaddergode film.

cloé. sagde ...

sofie: tak!

aida: mange tak, jeg kigger nok forbi :)

linda: tak, håber du finder nogle du kan lide blandt dem du ikke har set.