julegaver: bøger.

jeg fik 3 fantastiske bøger til jul!
godfather-bogen blev jeg forelsket i første gang jeg kiggede i den inde i taschen-butikken. hvis man elsker den film, er bogen et must! billederne er fantastiske, og der er virkelig mange spændende artikler om filmen og bag om filmen i den.

cupcake-bogen fik jeg af en veninde, og den har de vildeste opskrifter! jeg glæder mig til at kaste mig ud i lidt mere avanceret cupcake-bagning når jeg har tid. det bliver sygt nok!

til sidst fik jeg også the making of fantastic mr. fox, som virkelig også er lige til at spise. der er så mange fine billeder i, og det er virkelig fedt at få et blik bag om tilblivelsen af filmen.

alle bøgerne kan klart anbefales!

1 kommentar:

Dylana Suarez sagde ...

I want a cupcake book! Looks lovely!

xoxo,

colormenana.blogspot.com