lidt tættere på at være klar til nytår.

jeg er ret sikker på at jeg allerede har fundet min kjole til nytår. og det var helt tilfældigt! den er perfekt og lige mig. med den bedste farve og det bedste snit. <3

jeg har også allerede fundet noget af soundtracket til mit nytår. jeg er lidt bagud, så jeg har først fået lyttet til det nye girl talk album nu. og det er dødgodt! jeg har virkelig lyttet meget til night ripper, så det er altid rart med lidt nyt. hvis du også vil lytte lidt til det nye girl talk kan du gøre det lige her.

godnat!

4 kommentarer:

m. sagde ...

det nye girl talk album er sweet!:)
og heldigt at du allerede har fået nytårkjole-dilemaet af vejen!

cloé. sagde ...

melissa: ja, det er det altså virkelig! han forstår virkelig at overraske i hans valg af numre.

og ja, det er virkelig dejligt ikke at skulle tænke på det med kjoler! :)

Anonym sagde ...

Hvor er den købt din fine kjole?

Sofie

cloé. sagde ...

sofie: den er fra h&m