4 kommentarer:

lillesofie sagde ...

ej hvor er det fint!! jeg har slet ikke nok tøj i de farver..

Julie sagde ...

Hvordan har du gjort sådan, at din overskrift (blogtitel) ser sådan ud, med baggrunden indeni? det ser pisse godt ud.. please fortæl mig

Freja sagde ...

Hyggelig blog! og sikke en sød video! :) vil læse med fra nu af! :) måske vil du kigge forbi min blog? Det ville gøre mig rigtig glad! :)

www.thoughtsinframes.blogspot.com

cloé. sagde ...

lillesofie: nej, præcis! det er virkelig fint <3

julie: det lidt længe siden jeg har gjort og jeg prøvede mig meget bare frem. men jeg mener at jeg først skrev celluloid i et dokument lavet af blomstermønsteret og bagefter klippede jeg bogstaverne ud og indsatte dem i en hvid firkant-agtig.

freja: mange tak! jeg kigger forbi med det samme! :)