en god lørdag aften.

efter en hård fest på kua i går har jeg været ret træt hele dagen. jeg var dog inde i byen med rasmus for at finde sko til ham og jeg fandt den bedste vinterjakke inde hos apc. den er dog lidt over mit budget. heldigvis har jeg fødselsdag lige om lidt. mon ikke jeg kan ønske mig et tilskud?

det var meningen at jeg skulle ud igen i aften. men nej.
så en god lørdag aften er som følgende denne weekend:
- pasta med spinat
- cassandra's dream
- the dark night
- chillaxin'

i morgen skal jeg tidligt op og ud på loppemarked. jeg håber vejret bliver lidt bedre end i dag!

2 kommentarer:

Sofie sagde ...

du bliver nødt til at droppe de kuafester. ellers kommer du jo aldrig ud med os andre.
anna og jeg var enige om, at du manglede i går.

cloé. sagde ...

ja, nu trapper jeg også lidt ned igen. så kan jeg ser jer lidt i weekenden. :)