still cannot fit into that purple dress.

første uge med undervisning er en blandet fornøjelse. vi laver hjemmesider, så det er ret sjovt. og det er hyggeligt at hænge ud med mine studie-buddies og drikke kaffe. men vi har undervisning hver dag fra 13 til 18. og det er hårdt! især for en som mig, der ikke står tidligt op og derfor får jeg absolut intet ud af dagen. men i dag har jeg endelig taget mig sammen til at stå tidligt op og til min store glæde ser det ud til at jeg er oppe til en efterårsmorgen! jeg har aldrig været fan af sommer. det bedste ved sommeren er ferien. mit tøj passer meget bedre til efterår! plus nu er der ikke så længe til min fødselsdag.

næste uge ser mit skema heldigvis lidt mere normalt ud!
god torsdag!

billede fra her.

2 kommentarer:

Lykke sagde ...

Efterår er rimeligt fantastisk :) Glæder mig til brune og røde blade!

cloé. sagde ...

me2. jeg var allerede ret tilfreds med alt den regn, der væltede ned over frederiksberg tidligere.